torsdag den 3. juli 2008

Kerneløse hmmm


På sin første dag i børnehaven fik Benjamin serveret vandmelon og han åd ( og åd og åd og åd), så de andre børn sad målløse og kiggede på ham. Det resulterede også i at han efter ca 1 time i børnehaven var møg beskidt og godt klistret. Så i går ville vi, som de gode forældre glæde knægten med en vandmelon, kerneløs selvfølgelig, så han slap for "de sorte nødder" (og så jeg også slap for at sidde og spytte dem ud :-I )....men den melon var alt andet end kerneløs øv. Den smagte ikke engang af specielt meget...så hvad kan man gøre andet end at sidde og drømme om forgangne ferier i grækenland med store, saftige søde vandmeloner (til en brøkdel af prisen af hvad min kedelige kernefulde melon fra Rema kostede!!)

1 kommentar:

Janni sagde ...

Hej Christina

Tak skal du have! Og VELKOMMEN, du er så min 3. læser hurra!

Ja du har ret, jeg burde have gået ned med den, men hvad kan man gøre...min kæreste og søn spiste rub og stub alligevel :-)